Första maj 2012

Jag ställde ingen väckerklocka igår kväll, utan kände att jag var värd en sovmorgon imorse. Tydligen så behövde jag verkligen det, då jag sov till kl 12!! Helt sjukt, det var länge sen jag kunde sova så länge, men gött var det!

Några timmar senare så kom Elina hit och färgade mitt hår och hjälpte mig att klippa min lugg. Mitt hår växer galet snabbt och när man har en spikrak, rätt lång lugg så måste man fila på den lite då och då. Nu känner jag mig riktigt vårfin i håret. Utväxten är borta och jag kan äntligen titta normalt utan att få spänningshuvudvärk pga att luggen irriterade min ögon. Tack Elina för hjälpen!

Framåt fem-tiden så kände jag att jag ville hinna njuta lite av den fina och varma solen, så jag cyklade bort en sväng till Emma & Mårten och umgicks lite med dom & lilla Vilgot. Nu har jag ätit middag, diskat bort mitt diskberg och placerat mig i soffan för Humorgalan.

Det var min dag. Hur var eran tisdag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0