2012.05.12

Igår var en bra dag. Sov i och för sig alldeles för lite, tröttare Sara fick man nog leta efter då klockan ringde 04.50. Jobbade 6-15. Gick in och handlade på jobbet när jag hade slutat. Köpte en massa fina saker för att vårfixa mitt sovrum. Nya påslakan och nytt tyg till sänggaveln. Så det ska jag pyssla med i helgen. Det kommer bli superfint!

Powernappade när jag kom hem och sen mötte jag upp med Emma och Veronica på stan. Vi åt lite middag och sen var det dags för bion. Vi såg den nya Tim Burton-filmen "Dark Shadows", som hade premiär igår. Filmen var helt okej, rätt fin faktiskt. Den anses vara en komedi, men jag störde mig på att det hoppade emellan att vara en komedi till en jätteseriös mörk film, fram och tillbaka hela tiden. Fick liksom aldrig grepp om den kände jag. Men Johnny Depp är ju alltid grym och det är ju typiskt Tim Burton att göra konstiga filmer.

Kvällen avslutades, som de flesta fredagar, med att jag kollade på senaste avsnittet av "Schulman show" (på aftonbladet.se, det sänds även på kanal5 på måndagar). Jag har följt det programmet så länge som det har sänds tror jag, dvs några år. Jag som så många andra var nog rätt skeptisk till Alex Schulman för några år sedan, när han var som mest dryg i sin blogg. Men jag fullkomligt älskar hans show och tycker numera att han är störtskön! Så ett tips till er, se hans show!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0