2012.05.03


Denna torsdag har gått i shoppingens tecken, eller ja så var i allafall tanken. Men jag köpte bara en korg som jag ska måla om och ha alla sjalar och mössor i, i hallen. Den kostade 10 kronor och köptes på "Sola-returen" (stor loppis). Tanken för dagen var att shoppa loss på den nyöppnade Stadium outlet. Men jag hittade absolut ingenting där. Hittade inget på Lager 157 heller. Suck, jag som verkligen var sugen på att shoppa loss...

Efter shoppingvändan så åkte vi hem till Emma & Mårten och fikade lite med Johan, Maritha & Ture! Det blev en riktigt mysig ledig dag.

Nu laddar jag för jobbhelg, trots att jag är lite småbitter att jag inte kunde följa med upp till mina föräldrar i helgen. Men pengar är skönt att ha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0