2012-03-22

Under den här veckan har jag byggt om avdelningen som jag har ansvar för (Matplatsen). Jag gillar att jobba i projekt, framförallt då man får vara med hela vägen, från planering till utförande till avslut. Det motiverar mig enormt mycket att verkligen få känna att man "äger" sin avdelning som man har ansvar för. Gillas!

Idag hade jag min deadline för projektet och ville såklart bli klar så jag jobbade mellan 08.15-19.20. Det känns verkligen i mina fötter, funderar på att krypa till sängen då fötterna är så ömma!

Imorgon är jag ledig och då ska jag minsann sova ut. Sen hoppar jag in i bilen och kör upp till Dalarna! Ska bli en skön långhelg med lite mys med föräldrarna och fina vännerna.


Ps. Idag invigde vi vår sommaryta på jobbet. Sommarytan på IKEA Karlstad invigdes av Äntligen Hemmas Karin Mannerstål. Enligt IKEA är det alltså dags för sommar nu...inte mig emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0