Weekend

Fredagskvällen spenderades med lilla killen här nedan och hans fina föräldrar.

Middag och film stod på schemat. Mys!


Lördagskvällen spenderade jag med min lilla ögonsten Otto. Att sitta barnvakt tror jag minsann att det kallas. Det var kul att få lite egentid med honom, att både få natta honom och gå upp med honom på morgonen. Jag är verkligen inte van vid hans dygnsrytm. Att gå upp före kl 07.00 en söndag var något nytt för mig =) Men det var jättemysigt! Introducerade även en ny Disneyfilm för honom, Trassel, och den såg vi hela tre gånger på två dagar. Skönt att vi har samma Disneyfilms-smak =) Bra helg!


Kommentarer
Postat av: Tess

Gud såå Goa bilder på er!!

2012-01-31 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0