2012

Nytt år, nya möjligheter! Känns som att jag har läst den meningen x antal gånger på facebook under hela helgen. Men man vill väl på något sätt att det stämmer, så jag kör också på det!

Min nyårsafton spenderades i Forshaga med min syster, hennes sambo och deras lilla Otto. Dagen bestod av lek, mys, extremt god middag, vin, årskrönikor, spel, bubbel och fyrverkerier! En väldigt lyckad afton, i min mening!

Min första dag på året 2012 startade med en skön sovmorgon. Tittade ut genom fönstret och såg att snön värkte ner. Gick upp och insåg att det hade kommit ner hur mycket snö som helst! Nyårsdagen blev hur mysig som helst med en massa lek, mys i soffan, utelek i snön, skottade snö (lite, min syster gjorde i princip all skottning...), gjorde en finfin snögubbe och den obligatoriska pizzan!


Idag är jag ledig, lediga måndagar är dom bästa! Kan bli en resa till Forshaga idag igen, för jag tror minsann att vi får ett impulsbesök av min fina mamma idag. Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0