09

Nu ikväll har jag läst igenom några egna gamla blogginlägg från 2009. Framförallt dom från maj 2009, då jag var mitt uppe i mitt examensprojekt. Underhållande läsning faktiskt och herregud vad jag uppdaterade ofta (för att vara jag). Kan det vara så att jag hade mer av ett liv då?! Eller var det bara för att jag hade väldigt fullt upp just då med mitt examensarbete. Hur som helst så var det i allafall roligt att läsa texterna och minnas...

Här hittar ni inlägget där jag visade upp mitt arbete för mina läsare!

För er som inte vet, så utbildade jag mig till Kommunikatör/Dekoratör på Entreprenörskolan i Leksand. Vi hade en riktigt skön klass med många härliga personligheter. Saknar många av mina klasskompisar och önskar att vi kunde träffas oftare. Utbildningen var bra (men hade väl vissa brister) och jag lärde mig väldigt mycket under mina två år där. Saknar att vara så kreativ som jag var under den perioden. Kan väl önska att jag fick använda mig mer av mina kreativa kunskaper på mitt jobb nu. Men det är väl rätt kreativt att rita kök dagarna i ända va?

Kommunikatör/Dekoratör 07/09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0