2012.02.19

Vi är mitt uppe i en kökskampanj på jobbet nu. Fem veckor har gått, tre veckor kvar. Det börjar stundvis bli lite kaotiskt på jobbet, med många kunder och många köksbeställningar. Framförallt på helgerna. Jag har jobbat under den här helgen och jag måste säga att det är riktigt roligt när vi håller ett så högt tempo på jobbet, många bollar i luften och allt bara flyter på! Idag har jag dock varit riktigt seg, då vi var på fest hos Caroline igår. Men jag får skylla mig själv och det var bara att bita ihop på jobbet idag. Men jag måste säga att det gick riktigt bra.

Hade en otroligt gullig kund idag som gav mig sjukt mycket beröm efter att jag var klar med deras beställning. Det betyder så himla mycket att få höra det ibland. Att en kund verkligen uppskattar jobbet jag gör! Så ett stort tack för de fina orden =)




Nu sitter jag (tyvärr) bänkad framför premiären av Big Brother 2012. Jag fastnar nästan alltid i alla, enligt de flesta, "skitprogram" som sänds. Jag har insett fakta att jag kommer att fastna i Big Brother i år igen så det var väl lika bra att kolla på premiären...

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie : )

Du är duktig vännen : )

2012-02-19 @ 21:56:33
URL: http://carlssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0