2012-02-28

Jag måste ha glömt min hjärna på jobbet idag. Glömde att trycka på stoppknappen på bussen påväg hem, så jag höll på att missa min hållplats. Men som tur är så hann jag trycka på knappen i sista sekund och komma av bussen. Cyklade förbi ICA påväg hem. Jag lyckades med det klantiga att dra IKEA Familykortet i kassan TRE gånger innan jag insåg att det inte var ICAkortet jag drog. Hörde hur folk började sucka i kön. Sen när jag skulle betala med mitt kontokort så lyckades jag trycka på avbryt, så jag fick dra om kortet igen. Folket i kön suckade ännu mer. Plockade snabbt ihop mina varor och smet ut till cykeln igen. Men orka!! När jag kom hem slängde jag mig i soffan, drog en filt över huvudet och tog en powervila. Så nu känner jag mig bättre! Det var väl bara en sån dag idag...

Förresten så måste jag skicka ut en liten grattishälsning till alla "Marior" som har namnsdag idag! Grattis till mig (mitt andranamn) och min fina vän!

 

Det är ju skottår i år och imorgon, den 29 februari, är jag ledig! Känns som en bonusdag! Jag funderar på om jag kanske ska "fira" det med att klippa lugg igen. Uh va velig jag är gällande luggklippandet. Jag har kämpat med att spara ut mitt hår igen, ska jag verkligen förstöra det genom att klippa till en lugg?? Ännu en gång vänder jag mig till er med frågan; Lugg eller inte lugg??


Kommentarer
Postat av: Maja

Lugg!

2012-02-29 @ 10:35:52
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: syster

Du är jättefin i lugg!

2012-02-29 @ 13:24:33
Postat av: Mariah

Ja, du vet ju vad jag alltid svarar! :-) LUGG!!!

2012-02-29 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0