Wermland forever


På tisdagen den 10 april kl 22.00 så har en nytt tv-program på TV3 premiär. Programmet heter "Wermland Forever". Det beskrivs som Sveriges och Karlstads svar på "The Hills". Fy fan va pinsamt det här känns! Läste någonstans att det är, precis som "The Hills", regisserat. Deltagarna är riktiga vanliga människor, inga skådespelare, men de regisseras till en viss del och jag antar att produktionen skapar aktiviteter osv för att det ska bli ett spännande program.

Jag skäms bara av tanken att det här programmet har spelats in, och inte nog med det i staden som JAG bor i. Men hur pinsamt det än känns så bara måste jag i allafall se det första avsnittet.

Vad tror ni? Kan Sverige lyckas skapa sitt eget lilla "The Hills"? Jag är väldigt tveksam...

Jag gick in på TV3play nu och kollade på ett klipp från programmet. Jag döööör va pinsamt! Jag skäms över att bo här just nu...

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha ja pinsamt program!! Det kommer aldrig att bli svenska The Hills :P hahaha

2012-04-04 @ 09:27:13
URL: http://jessicaforsman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0