2012-04-17

Igårkväll var jag ute på en långpromenad och njöt av den fina kvällssolen. Hittade även mina första "cachar", ni bara måste ge det en chans! Gå in på geocaching.com och testa! Det finns gömda cachar (gömställen) över hela världen och det är jättekul att leta reda på dom. Man får även motion och frisk luft, så det finns bara fördelar!

Blev lite sugen på att gå ut och promenera idag igen, men sen drog jag upp persiennen och såg SNÖ!!! Jag hoppades innerligt att Karlstad skulle slippa den snö som i princip resten av landet har fått under de senaste dagarna, men icke! Nu hoppas jag bara på att allt smälter bort innan jag ska iväg ikväll.

Nu får det räcka! Nu vill jag ha riktig vår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0