U-sväng

Fick ett samtal som fick mig att häpna idag. Och NEJ det var inte besked om tjänsterna jag har sökt. Men det gäller jobbet. Det innebär stora förändringar på avdelningen, igen... Blir så trött, när ska vi få komma in i ett flow och få våra rutiner att fungera? Nu är vi tillbaka i samma stadie som vi var i för 6 månader sen. ORKA!!!

Vågar inte berätta exakt vad jag pratar om, förän jag vet att det är officiellt på jobbet.

Hela min dag blev helknasig pga det samtalet!! Hade tänkt pyssla en massa, men jag orkade inte resa mig från soffan. Kände mig otroligt omotiverad, men nu har jag i allafall varit iväg och inhandlat lite middag och ingredienser till goda muffins. Nu gäller det bara att peppa mig till att faktiskt baka dom också...

Känn pepp!

Kommentarer
Postat av: Mariah

Känn pepp! Känn pepp! Jag kom på ett till namn ottellan.wordpress.com (OttoEllaAnton);-)

2011-09-19 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0