"Muffinskaka"

Eftersom det gick så bra för mig att göra äppelmuffins tidigare i veckan så tänkte jag göra några fler nu ikväll, så att jag kan bjuda mina kollegor och även min familj imorgon. Denna gång tänkte jag våga mig på att hälla pyttelite mer smet i varje form. Mina muffins blev så platta sist. Big mistake...HUGE! Mer än hälften av mina muffins flöt ut på plåten och bildade någon form av äppelkaka. Några få klarade sig, men resten fick jag liksom skrapa ihop och nästintill knöla ner i nya formar. Jaha det här blev ju lyckat! Alla är lika goda men definitivt inte lika fina =)

Så frågan är vem som ska få de fina muffinsen och vem som ska få de mindre fina...Kollegorna vs familjen.

Äh strunt samma, de är hur som helst GRYMT goda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0