Ice Ice Baby

I söndags gjorde jag något som jag inte gjort på väldigt länge! Jag åkte skridskor. Jag har länge tänkt kontakta konståkningsklubben här i stan, men har skjutit på det. För någon månad sedan tog jag tag i saker och pratade med en av tränarna och jag var väldigt välkommen till deras träningar. Problemet är bara att jag jobbar så dumma tider att jag nästan aldrig kan gå på träningarna, MEN i söndags var jag ledig och kunde åka!

(För er som inte känner mig så har jag åkt konståkning sedan jag var 6-7 år. Jag slutade tävla ungefär när jag tog studenten och har inte åkt speciellt mycket sedan dess. I söndags var första gången som jag stod på skridskor på närmare 3-4 år)

Det gjorde fruktansvärt ont i fötterna, men det var HELT underbart! Vilken lycka! Ska bara "pina" mig igenom några träningar till, sedan ska jag nog kunna åka smärtfritt igen =) (Om mitt jobbschema tillåter). Men åh vad jag har saknat isen!


Kommentarer
Postat av: Mariah

Pepp, pepp! Va kul att det va så roligt igen! :-)

2011-11-30 @ 21:01:53
Postat av: Maja

Åh vad härligt att åka skridskor! Jag saknar det som bara den, måste nog önska mig ett par nya "skrillor" i julklapp:)

2011-12-03 @ 23:23:54
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0