Check

Tänk att en så enkel sak kan skjutas upp så länge, men ändå betyda så himla mycket.

Ja det lät kanske lite djupt men jag har länge tänkt köpa hyllor & konsoler och sätta upp dom ovanför min tv. Innan var det bara en stor vit vägg över min tv som bara såg naken ut. Nu har jag ÄNTLIGEN tagit tag i det och det blev så himla bra!Skönt att kunna bocka av det. Det förändrade rummet mer än jag kunnat tro. Nu blir bara problemet att fylla hyllorna med rätt saker.

Har märkt att mitt pysselhumör blossar upp när det blir gråare och tråkigare ute. Nästa helg är det första advent och då ska jag äntligen få julpynta mitt hem och piffa upp min nya soffa som levereras på torsdag. Trevlig vecka!

Bjuder på en lite suddig mobilbild på mina hyllor, som sagt så har jag inte kommit på vad som ska stå på dom än...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Blev superfint med hyllorna!

2011-11-22 @ 14:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0