11.05.21

Fyra dagar ledigt, med start idag! Ljuva känsla. Lyxigt! Började dagen med att verkligen sova ut. Softade lite i soffan innan jag pallrade mig in till stan. Hittade minsan lite smått och gott på stan. Underkläder, klänningar, solkrämer, brun-utan-sol, smink, nagellack, örhängen osv. En massa härliga somriga saker! Humöret är alltid på topp när jag har shoppat (lite skrämmande känsla men men), det är roligt med lite nya saker.

Imorgon tar jag nog en tur ut till min syster och hänger med dom lite!

Men ikväll ska jag städa, ha lite spa-kväll och mysa framför en bra film. Några filmtips?

Saknar!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hejj gumman! Skönt med lediga dagar! Det är du värd! Ville tipsa om due date lite små jobbig och lite förmycket ibland men ändå lättsam! :) såg Thor oxå den va me bra, lite annan genre:) stor kram till dej!

2011-05-21 @ 22:57:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda

Saknar dej också gumman!

KRAM

2011-05-23 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0