Tick Tack...

Det känns som att min semester tar slut imorgon... Jag åker tillbaka till Karlstad igen efter en grym vistelse i Leksand! I år stannade jag ca två veckor här. Firade midsommar och testade mina "festivalskills" på Peace & Love. Har haft trevliga stunder med nära och kära. Sol. Yatzy. God mat. Många skratt och MYCKET kärlek!

MEN min semester är inte över än! Har circus 1,5 vecka kvar tills jag kliver in i blåa lådan igen. Resten av semestern ska spenderas hemma i Karlstad med 30-årsfest, sol & bad (förhoppningsvis), träffa mina fina vänner och några söta bebisar.

Det ska bli skönt att komma hem och sova i sin egen säng. Men det känns alltid lite vemodigt att åka hem när man har haft det så bra här. Jag är uppvuxen i hus, är ingen lägenehetsmänniska...när jag blir stor, då ska jag minsann skaffa ett eget hus!!
Mysiga trädgården





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0