Televisionen va...

Det känns nu mer som ett rätt tråkigt koncept. Rätt tråkiga kändisar och samma upplägg som alla år. Nu tycker jag att det är dags för TV4 (och de andra kanalerna) att köpa in eller helst komma på helt nya koncept. Kom igen nu! Fundera ut något bra! Överraska oss!

Det är tyvärr inte så bra på tv alls nu förtiden. Då är det bra att ha dvdboxar med bra serier. Just nu är jag t ex mitt uppe i en serie som heter Oz. Hörde om den från min syster. Vet inte om den ens har sänts i Sverige, någon som vet? Bra är den i allafall, lite annorlunda och jag har fått låna HELA boxen med alla säsonger =)


Kommentarer
Postat av: mathias

ja den sändes på tv för ett par år sedan, tv6 om jag inte minns fel.

2011-01-22 @ 14:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0