Kloning?

Den här helgen känner jag mig oerhört splittrad. Vill vara på två ställen samtidigt men det är helt omöjligt! Jag är i Leksand nu över helgen. Långhelgen bjuder på tid med vännerna och familjen, titta på två av mina vänners nyinköpta hus (avis), gå på den stora utomhushockeymatchen "Slaget om Siljan" osv...

Och vad händer i Karlstad den här helgen då?! Jo min underbara vän Sandra fyller år idag och hon har en födelsedagsfest/hejdå Karlstad-fest ikväll. Hade varit så roligt att fira henne! Imorgon kväll (lördag) så är hela min avdelning från jobbet bjuden hem på middag oss vår förra (underbara) chef. Det hade också varit roligt att vara med på, kan vara skönt att träffa alla utanför jobbet. Men men...Åh jo en till sak, min kusin, som jag träffar väldigt sällan, är i karlstad över helgen och hälsar på min syster. Henne missar jag också!!!

MEN jag är ändå nöjd över mitt val. Leksand är som en liten oas för mig. En paus från stress, jobb och annat. Blir så lugn här och jag får mer energi! Jag känner att jag verkligen behöver åka hit upp lite då och då! Så det känns ändå bra.

Morgondagen har ett fullspäckad schema. Inflyttningsfest/förfest hos Emelie & Anders på dagen och sen hockeyn på eftermiddagen. Blir nog rätt coolt att se, även om jag inte är så insatt i hockeyn i år! Ska bli roligt i allafall =)

Sorry, dethär blev ett alldeles för långt inlägg! Ska bättra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0