2011-12-19

Blev en långdag idag. Slutade jobba kl 20 och därefter samlades alla medarbetare i vår kundrestaurang för årets julsamling! Det bjöds på glögg, skumtomtar, tomtegröt, pepparkakor, köttbullar, skinksmörgås osv. Flera avdelningar bjöd på bra underhållning men den största chocken var nog att vår ledningsgrupp dansade can-can! Kvällen avslutades med utdelningen av vår julklapp. Gillar våra julklappar, för oftast får vi några olika alternativ att välja bland. Så nu ska jag bara bestämma mig för vilken jag vill ha, kryssa i och skicka in. Sen är det bara att vänta på den trevliga leveransen!

Nu blir det sängen. Två jobbdagar till sen tar jag jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0