2011-12-10

Idag firas det för fullt i Stockholm och Oslo. Det är visst dags för Nobelfesten idag. Själv har jag legat hemma sjuk idag och haft otroligt tråkigt. Har sovit till och från hela dagen och sneglat lite på tv. Ska försöka jobba imorgon om jag mår så pass bra imorgon. Medan de uppklädda äter finmiddag i statshuset så tänker jag beställa pizza. Lite kontrast sådär på lördagskvällen.

Annars så börjar jag fundera på att slå in julklapparna snart. De står ju där i hörnet och ser allmänt tråkiga ut utan presentpapper. Väntar på att den sista julklappen ska levereras (om posten och vädret vill samarbeta, så borde det ske under veckan). Sen är jag helt klar. Känns skönt att behöva stressa med det!

Hur ligger ni till med julklapparna?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättedåligt. Skulle ut och fixa igår men kom bara hem med saker till mig själv :(

2011-12-12 @ 12:17:23
URL: http://Tillvaron.se/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0