2011-12-08

Som det ser ut just nu så har jag bara två lediga dagar kvar innan jul. Idag är den första av dom två dagarna. Gissa vad jag har lyckats pricka in på denna dag!? Jo en förkylningen! Hade ont i halsen och huvudet igår kväll och idag när jag vaknade var jag verkligen dunderförkyld!! Ont i halsen, huvudvärk, nyser konstant och är helt slut i kroppen.. Typiskt, jag som hade en massa saker som jag borde att gjort idag! Ska vila lite till och sen kanske försöka bocka av i allafall något på listan. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu. Jag SKA vara friskare imorgon, måste jobba, har massor att göra på jobbet! Skulle nog må lite bättre om det t ex började snöa.... =)

Jag längtar till jul, när vi ska åka upp till Dalarna och bara mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0