2011-12-02

Min utväxt har varit under ALL kritik den senaste tiden. Så igår bestämde jag mig för att ta tag i saken! Denna gång kör vi all in, nu får en frisör styra upp det hela! Ringde och bokade en klipp- & färgtid till idag. Klockan 10.00 satte jag mig i frisörstolen och 12.00 stod jag och betalade. Jag blev riktigt nöjd. Hon jämnade ut färgen (våra tidigare hemmafärgningar var tydligen inte superjämna...) och klippte bort det slitna. Ah vilken känsla att håret mår bra igen, men f-n va dyrt det är! Men det får det vara värt =)

Efter frisören mötte jag upp med Sandra och min förra chef Eva för lite lunch. Därefter strosade jag och Sandra runt på stan och jag bockade av några presenter till syskonbarnen. Nu är jag snart klar med mina julklappar, skönt att snart kunna bocka av det!

Påvägen hem gjorde jag ett litet besök hos Emma, Mårten & Vilgot. Kände att jag behövde snooza lite bebis och såklart prata av mig lite med Emma.

Nu är jag hemma och det är dags för fredagsmys. Imorgon är det dags för jobb igen!

Jag & Sandra underhöll oss bland gosedjuren på Åhléns. Så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0