Box

Sommaren är härlig, varm och skön. Men den fräscha luften som är ute nu "går inte för hackor". Den är frisk, ren och fräsch. Häromdagen när jag slutade jobbet så lyste en helt underbar höstsol ute. Det var inte kallt eller varmt ute, utan helt perfekt!

Jag älskar att jag fryser lite i soffan om kvällarna. Att jag får lov att ta på mig mjukisbyxor och huvtröja och bara krypa ner under filten. Det är mysigt och skönt att slippa ha en bordsfläkt på soffbordet pga den heta sommarvärmen!

Med höstkänslorna börjar även mitt serieberoende komma krypande...Har plöjt igenom serierna jag har hemma eller lånat av vänner alldeles för många gånger nu. Vänner, Sex and the city, True blood, Glee, OZ, Heroes osv osv. Har lite depserat börjat letat reda på ny säsonger av serier på nätet som inte visats i Sverige än. Men skulle vilja fastna i en helt ny serie...

Har ni några bra tips på serier?

Mitt tips: "OZ", Riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0