2011-08-29

Idag har jag varit ledig. Har knappt gått utanför min dörr, har varit inne nästan hela dagen. Hade en "fikadejt" inbokad med Emma och Veronica, men den blev tyvärr inställd. Så dagen har spenderats med min älskade "Sex And The City"-box, pyssel med Otto's 2-årspresent och lite light-städning!

Kanske inte var den mest produktiva dagen, men regnet gör inte mig så peppad på att gå utanför dörren.


Som så många andra funderar även jag på att byta bloggplattform. Jag är besviken på blogg.se, hur svårt ska det vara att göra en app??! Så nu vill jag ha tips på vart jag ska flytta!


Kommentarer
Postat av: Mariah

byt till wordpress, det som tess tipsade om på kräftskivan. e mkt smidigare när man kan blogga via en app. :-) puss

2011-08-30 @ 18:54:30
URL: http://sesnah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0