2011-08-03



När jag kollade upp bussar och tåg upp till Dalarna nu inför helgen, så blev jag så himla besviken...

Tågen går sällan, med många byten och kostar alldeles för mycket. Synd att länståget mellan Karlstad och Ludvika inte går längre heller. Bussarna går två gånger per dag, går på jättedumma tider. Jag har verkligen ingen lust att åka hem kl 12.30 på söndagen, efter en kräftskiva...

Så jag börjar kolla på andra alternativ. Jag gillar att köra bil, så varför inte hyra en bil?!! Jag kollade upp alla olika företag och bokade en bil idag. Men sen fick jag ett sms av en kollega som frågade om jag ville låna hennes bil över helgen. Så nu står jag här med två bilar att åka upp till Leksand i =)

Jag har precis avbokat hyrbilen och ska hämta M's bil imorgon. Hon är en finfin vän! Stort tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0