Surprise!

Vilken underbar helg jag har haft!!

Har jobbat hela helgen men har gjort lite annat också =) Hade filmkväll/natt hos Emma & Mårten igår lördag. Kvällen spenderades i soffan med god mat, dessert, filmer, godis och trevligt sällskap! Dom är för underbara dedär fina människorna på andra sidan viken!

Idag på jobbet blev jag riktigt överraskad när jag kom tillbaka från lunchen och möttes av en drös fina människor som kom fram och kramade mig! Det var mina fina tjejer som varit på besök hos Cisci i helgen. Söta dom är som tog sig tid till att komma och hälsa på mig på jobbet =) Saknar tjejerna massor!

Fick även reda på idag att min fina vän Rebecca ska gifta sig! Vi har väl alla gått och väntat på att detta ska ske, men nu är det äntligen på G. Nu till den stora frågan....blir det bröllop i Sverige eller i Peking?

Saknar er flickor!


Kommentarer
Postat av: rebecca

För tillfället är det Svea som är planen :-)

2011-04-04 @ 15:06:32
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Mariah

Du får inte glömma att vi ropade på dig i varuhusradion! :-D

2011-04-06 @ 13:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0