Uppdaterar mig

Jag har en löjligt lång lista med bloggar som jag följer mer eller mindre ofta. Vissa går jag oftast in och läser dagligen och vissa läser jag väldigt sällan. Men idag är jag ledig och bäddade ner mig i soffan direkt när jag vaknade. Tänkte ha en mysdag idag. Jag har nu gått igenom ALLA mina bloggar i min favoritlista. Herredgud det tog säkert en hel timme...Men rätt många har (tyvärr) inte uppdaterat på länge, så det hade kunnat tagit längre tid att läsa igenom...Är nog bra att jag inte läser alla dagligen för då skulle jag verkligen inte ha något liv!!

Funderar vad jag ska göra mer idag. Skulle nog behöva svänga förbi gymmet och sväng och svettas lite, så jag får lite energi! Borde nog även städa och tvätta, men det är inte lika roligt. Hm får se...

I helgen ska jag jobba. Misstänker att det kommer att bli rätt mycket att göra. Lönehelg (för de flesta) + vitvarukampanjen = Galet med kunder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0