Sen sist...

Helgen var fullspäckad, milt sagt! här får ni helgen i detalj =)

Fredag:
Jobbade till stängning (20). Pappa hämtade upp mig. Åkte hem och åt lite, sen började vi täcka alla golv och spackla det sista.

Lördag:
Gick upp rätt tidigt. Slipade väggar. Grundmålade väggarna. Insåg att vi behövde mer grundfärg, åkte och fixade mer. Grundmålade klart. Insåg att vi inte hade behövt fixa mer färg... Målade väggarna.

Söndag:
Blev enormt missnöjd med färgen i köket, helt knas. Åkte iväg en sväng. Kollade på tv. Köpte tv =). Handlade nu färg till köket. Målade väggarna och listerna. Städade. Fick besök av systeryster med familj. Åt pizza. Installerade tv:n. Avslutade helgen i soffan framför den nya tv:n och valvakan...

Skulle kunna tilläggna ett helt inlägg åt katastrofvalet. Men det orkar jag inte. Ärligt talat, nu när man vet resultatet, så hade det inte spelat någon roll alls vilket block som hade vunnit. Bara inte SD hade kommit in i riksdagen!!! Det är åt helvete. Dom har inte en enda vettigt tanke eller idé. Pinsamt Sverige (ni som röstade på SD dvs)

Aja sak samma. Nu sitter jag i allafall och myser i min fina lägenhet. Börjar äntligen känna att jag kommer någon vart med den. Nästa steg blir nog att få in lite mer färg i rummen...

Nej nu lockar tv:n för mycket. Hej!

PS. Bilder på lägenheten kommer när jag orkar fotografera den...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bilder ser vi framemot :D

Pussis

2010-09-23 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0