Hemmapyssel

Häromveckan gjorde jag om min "New York-skyline-tavla". Köpte ett snyggt, lite vintrigt tyg på jobbet och klädde om tavlan helt enkelt. Tänkte sy en svart rosett, köpte till och med tyg, men skjuter nog lite på det. Fick en fin filtrosett av Martina som jag kunde använda istället.

Vad tycker ni? Tyckte att tjejen på tyget var så söt med sin fina mössa. Kanske går emot mitt mål här hemma lite, då jag hela tiden strävar efter att försöka få in lite mer färg här hemma. Men jag är riktigt dålig på det. Men jag kan ju byta tyg på tavlan när jag känner för det...


Kommentarer
Postat av: johanna

Fint sara. Du kan ju annars färglägga tygen med tuschpennor :)

2010-09-11 @ 13:48:45
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Mariah

Den va skitsnygg! Detaljen med rosetten blev verkligen pricken över i! Coolt!

2010-09-11 @ 14:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0