Kyla

Herregud vad kallt det är ute. När man tittar på termometern så borde det inte kännas såhär kallt, men det är så fuktigt ute så det svider på kinderna. Burr, måste köpa nya varma vantar!

Idag har jag hjälpt till att bygga om lite på "julytan" på jobbet. Det är tyvärr väldigt mycket som har tagit slut, så nu ska allt som är kvar flyttas ihop så det blir lättare att hitta alla julkulor, inslagningspapper, ljusslingor och kuddar! Kunderna blev riktigt förvånade när jag började riva podier och klä av julgranen och packa ihop den!! Dom undrade så klart varför jag gjorde det och då skämtade jag till det och sa att vi nu skulle göra plats för påsksortimentet...haha dom blev så förvånade (dom visste inte om dom skulle skratta eller gråta). Självklart skämtade jag, nån måtta får det väl va!

Annars så börjar allt rulla igång igen. Känner igen mig själv igen. Det känns bra nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0