Myspys

Är mitt uppe i en riktigt mysig helg. Mamma är här över helgen och vi både sover över hos min syster. Idag har vi promenerat runt på stan, men tyvärr var det rätt grått och regnigt så vi blev inte så långvariga där. Annars har vi mest bara myst här hemma under dagen. Jag och mamma tog en snabbtur till Ikea för att kolla på soffan jag funderar på att köpa. Det slutade med att jag äntligen tog tag i saken och faktiskt beställde den. Så den 24 maj (ungefär) så får jag hem min nya soffa. ÄNTLIGEN!

Nej nu ska vi borsta Ottos tand (aaawh) och börja laga mat. Imorgon blir det hotellfrukost på Kasernhöjden! Gött mos!

Hej.

Kommentarer
Postat av: mira

Tack vare mig ja :))))

2010-05-03 @ 01:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0