Kärlek

Var hemma från jobbet både igår och idag. Haft en väldigt knagande huvudvärk och känt mig svag. Men nu börjar det kännas lite bättre...

Måste bara berätta en sak. Jag har verkligen två helt underbart goa tjejkompisar! Idag när jag låg i soffan så ringde det på dörren. Det var Sandra & Martina som stod där med några tidningar, en dricka och lite godis. Fatta va söta dom är!! Överraska mig på det där viset =) Söta är vad dom är.


Problemet är bara att jag för tre veckor sedan slutade med godis och läsk. Flickorna glömde visst bort det...men det är tanken som räknas =) Men nu står godiskartongen där på bordet och stirrar på mig...usch så elakt! Nä ska nog stänga den, blir så sugen på att ta en liten godisbit. Men det ska jag INTE!!! Tar med den till tjejkvällen imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0