Helgen

Det blev minsann en konstig helg i Leksand. Vi åkte upp dit i torsdags och åkte tillbaka hem idag (måndag). Men helgen blev inte direkt som planerat...

Jag och min syster drog på oss någon form av matförgiftning på torsdagskvällen (vi hoppas i allafall att det var det, så det inte var någon magsjuka). Vi låg halvt däckade hela fredagen. Min bror och hans familj vågade inte riktigt åka upp till leksand med barnen, då risken var rätt stor att vi var sjuka. Så vi blev lite färre där hemma under helgen. Skulle ha varit så roligt att äntligen få träffa lilla Ella (senaste tillskottet i familjen), men det var smart av dom att stanna hemma...dumt att riskera något. Hoppas på att få träffa henne under påsken istället!!

Annars bestod helgen av mys med familjen, fika med Rebecca och Joanna, träff med Emelie, soliga promenader, solning på altanen och bus med lilla Otto! Har varit helt underbart och det kändes tungt att behöva åka tillbaka hem igen. Men förhoppningsvis har jag nu laddat min batterier och har mer energi att börja jobba igen...

Synd bara att jag har fått så få jobbtider under veckan. J-la skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0