Elak busschaufför

Härom veckan när jag åkte buss hem från jobbet så åkte jag med en riktig idiot. När jag klev på bussen och precis skulle registrera mitt kort (automaten sitter strax bakom chauffören) så gasar han iväg med ett ryck. Jag höll på att ramla. Sen när jag skulle försöka ta mig till en sittplats så höll jag på att ramla igen...han svängde hur som helst och körde väldigt ryckigt. Var helt slut när jag väl satte mig. Jävla idiot!

Så gjorde han VARJE gång han släppte på nya resenärer. Det sjuka var att han kollade i sin stora backspegel, att när resenären precis skulle registrera kortet så gasade han iväg med ett ryck. Han gjorde det alltså medvetet! Vilken idiot. Hur elak får man vara? Är det kul att se små tanter som håller på att flyga in i andra resenärer eller stolar?

Elak chaffis!

Det värsta var att jag "lyckades" tajma in att få honom som chaufför senare samma dag. Funderade nästan på att anteckna ner bussnumret och tiden, så jag kunde sätta dit honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0