Uppladdning

Försöker verkligen njuta av min semester och tycker att jag nog har lyckats riktigt bra hittills! Igår åt jag middag på Skutan med Emelie och tog därefter en liten promenad. Idag har jag hälsat på Emelie på jobbet, shoppat lite, klippt gräset och ska snart iväg och spela lite beachvolleyboll med gänget...

Imorgon hade jag tänkt ligga ute i solen och slappa (håller tummarna på bra väder). Ladda upp lite inför när hela familjen stormar in. Båda mina syskon kommer hit imorgon med sina familjer. Åh va jag ska pussa på mina små syskonbarn!! Längtar.

Bara två dagar kvar till midsommar. Mys!


Kommentarer
Postat av: mira

Låter helt underbart,,, är lite avis men om några veckor är det min tur att njuta av semester :))



Ha en toppen midsommar och hoppas du får lite.... :)



Kramar Mira

2010-06-25 @ 12:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0