Tradition

Min statistik talar sitt tydliga språk, jag måste nog uppdatera bloggen lite.

Min midsommar har varit helt otroligt underbar. Nästintill perfekt! Midsommaraftonen tillbringades med familjen på dagen. Låg på gräsmattan och lekte med barnen, kollade på majstångsresningen där mormor bor, åt en (som vanligt) jättegod midsommarmiddag. Därefter åkte jag hem, gjorde i ordning mig och drog ut till Mariah i Siljansnäs. Där väntan bästa kvällen på mycket länge =) Bra sällskap, bra stämning, dricka, mat, hästskokastning, tipspromenad, mycket skratt och mycket dans till gamla godingar.. Perfekt kväll! Men saknar brudarna som var i Leksand och på andra sidan jordklotet!

Midsommardagen var tung till en början...(behöver jag förklara??). Sov hos Mariah och vi tog det bara lugnt på förmiddagen. Sen drog vi oss ner till stranden och kollade på årets första roddtävling (tradition). Det var spännande som vanligt och träffade lite roligt folk. Var sjukt länge sen jag träffade Jonna t ex! Riktigt kul.

Nu ska jag ut och leka i solen igen. (Man blir så härligt brun när man är ute och leker med barnen)


Har tagit massor med bilder. Men har inte lagt in dom i datorn än. Ni får se sen! Men jag kan bjuda på en favorit från majstångsresningen på mig och brorsdottern Ella...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0