Semester

Igår började min semester...känns så konstigt, har ju aldrig haft betald semester! Vet inte hur det ska kännas. Får väl ge det någon dag så kanske jag börjar inse att jag faktiskt inte behöver sätta min fot i den blåa bunkern på hela tre veckor! Jag kom hem från Stockholm i söndags. Gårdagen spenderade jag mellan soffan och tvättstugan. På kvällen tog jag bussen upp till Leksand, så nu är jag här =)

Just nu ligger jag i soffan och funderar över vad jag ska hitta på idag. Ligga i solen lite kanske. eller kanske gå igenom mitt gamla rum + mina gamla kartonger i källaren och slänga gammal skit! Känner ett behov av att slänga saker just nu. Ja jag vet jag är rätt konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0