Kickoff

LOVE Stockholm 2010 är igång! Idag startade den stora festivalen som kommer att pågå under de kommande två veckorna. Blir så glad nu när jag sitter och kollar på TV4s Live-införprogram Bröllopsyra, för jag ser IKEAs festivalområde!! Vi har fått den bästa platsen. Precis bredvid slottet, snett ner mot vattnet. Har även fått se en massa härliga bilder på jobbet, från när dom byggde upp allt där. Dom har byggt upp ett tvåvåningshus ("miniatyr" av Haga Slott) inrett som ett komplett hem. Ett klassiskt visiningshem á la Ikea, fast gånger 50! Så om ni har vägarna förbi Skeppsbron (gamla stan) någon gång under de kommande veckorna, kolla in IKEAs område. Om inte för att säga hej till mig =) Jag är där och jobbar mellan 13-20 juni.

Gå in på den här sidan för att se en massa härliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0