High School-uppvisning

Nu är modevisningen och dansuppvisningen slut. En stor applåd till småtjejerna ute på gräsmattan! Min grannes (hyresvärds) dotter och hennes kompisar verkar ha anordnat en liten uppvisning här ute på plattorna på innergården för sina föräldrar. Så alla föräldrar satt nyss uppradade framför "scenen" och applåderade artigt när tjejer skuttade runt i söta klänningar och dansade till Lady Gaga och High School Musical. Så sött. Själv satt jag och tjuvkikade genom mitt öppnade fönster. Va gulliga dom va och duktiga!

Annars så slutade jag kl tre idag, så jag spenderade eftermiddagen i olika affärer. Lite shopping dvs. Hade vissa grejer som jag måste köpa innan jag åker till Stockholm och jobbar om lite mer än en vecka. Men jag fick hålla mig till min lilla shoppinglista och inte avvika från den, för jag badar inte riktigt i pengar den här månaden... Blev liksom bara en sån månad nu, då alla stora räkningar kom på en gång. Hoppas på att mina skattepengar kommer snart. Dom ska ju komma innan midsommar, men vet ni ungefär när dom kommer????

Nu ska jag laga mat och kolla på film!

Kommentarer
Postat av: Linda

=) Någon pratade om 6-12 juni men vet ej säkert.. Skulle ju sitta fint isf!

2010-06-03 @ 23:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0