Torsdag

Har varit lite dålig på att uppdatera på sistone, men är knappast sämst i tjejgänget (är besviken på er, skärpning!!). Är som sagt hemma i Karlstad igen efter en grym långhelg i Leksand. Är tillbaka på jobbet igen och det känns äntligen som att jag börjar komma in i allt. Det vanliga (sälja kök, ta hand om kunderna) kändes lugnt från första stund, men nu har jag lite ansvar för avdelningen matplats och där har jag mycket att lära...men listor hit och dit =) Men det känns bara kul, roligt med utmaningar...

Snart är det helg och jag är ledig. Har inga direkta planer i helgen och det känns rätt skönt faktiskt.  Men ska kanske vara barnvakt på lördag kväll, men det är bara mysigt =)

Nej nu ska jag kolla på Twin Peaks! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0