Stuck

Jag har verkligen klantat till det...För några veckor sedan så bokade jag och tjejerna in en liten 25årsfest för att kunna fira varandra samtidigt. Någon vecka efter det så insåg jag att inte alls var ledig den helgen då festen skulle vara. Sen dess har jag ringt och messat i princip alla mina kollegor och försökt byta/ge bort den jobbhelgen... Men det går käpp rätt åt helvete!! Är det verkligen så illa att jag kommer att missa "min egen" 25årsfest? Imorgon ska jag ringa en av cheferna på jobbet och försöka få ledigt...det är min sista chans!

Vill bara krypa ihop till en liten boll och gråta. Kan inte någon av mina kollegor bara ringa mig och säga att dom fått ändrade planer och mer än gärna kan jobba åt mig den helgen...

HELVETE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0