Flashback

Gör inte så mycket. Sitter i soffan och kollar på tv samtidigt som jag lyssnar på musik och spelar på datorn. Kändes som en sån kväll ikväll. Bara vara. Har dock ett uppdrag kvar idag, att hämta syster med familj i Forshaga om någon timme. Så ikväll är jag med bil, det gillas!!

Har för övrigt suttit och läst lite i min gamla blogg idag. Det är verkligen underhållande! Så många minnen... Allt känns som en evighet sen. Startade den i maj 2007 och det sista inlägget gjordes 2008-05-12. Vilket alltså betyder att jag nu har bloggat i över tre år...shit. Tanken med den här bloggen var att jag skulle börja om på nytt, "en ny sara, en starkare sara...", som jag så fint uttryckte det. Men när jag läser den gamla bloggen så inser jag att jag skriver rätt lika, om min vardag bla bla...tråkigt! Det tråkiga är att jag nog va roligare och fyndigare i förra bloggen. Så nu måste jag rycka upp mig, det här funkar inte!! Skärpning. Nu ska det bli bättring, lovar!

Bjuder på en RIKTIGT gammal bild på mig.
Många år och kilon sen...och många hårfärgningsflaskor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0