Väntan...Längtan

Jag väntar just nu med spänning på syskonbarn nr 3. Något är på g men det kan ta allt från någon dag till någon vecka. Men min magkänsla säger mig att den lille kommer ut på pappas födelsedag på onsdag! Hoppas hoppas =)

Ikväll blir det BodyJam med syster och Hanna! Första gången för mig, hoppas det är roligt!!

Längtar tills på fredag. Då blir det roadtrip upp till Leksand för mig, syster och Otto! Dags att fira pappsen =)

Mina tankar går till min underbara vän Johanna som nu har landat i Kapstaden (Sydafrika). Tänk vilket häftigt äventyr hon ska ut på nu...studera där i fem månader! Kommer sakna henne som fan!

Kommentarer
Postat av: Mariah

Har det tittat ut nån liten knodd ännu? Puss

2010-01-23 @ 14:42:38
Postat av: Mariah

Tror att namnet försvann i förra inlägg. Det va iaf jag som undrade! :)

2010-01-23 @ 14:43:43
Postat av: Mariah

Nej, det gjorde det tydligen inte. Skumt! Ja,ja nu fick du många inlägg!

2010-01-23 @ 14:44:39
Postat av: johanna

Tack gumman! Och jag saknar er och hela Sverige kan jag lova!

2010-01-23 @ 18:18:50
URL: http://ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0