Ledig

Efter att ha jobbat i 6 dagar i streck är det riktigt skönt att få vara ledig en dag! Igår hade vi lite "hejdåmys" för en kollega som har slutat. Riktigt mysigt att träffa alla utanför jobbet. Lite mat, lite dricka och mycket snack! Klockren kväll. Idag sov jag till säkert kl 13, behövde verkligen sova tydligen...

Idag när jag vaknade, kollade jag på min termometer. -26 grader. Helt sjukt. Tänker verkligen inte utsätta mig för kylan idag, blir en hemmadag!

Häromdagen var jag på bio med Elina och såg "Avatar". Hade höga förväntningar, men den var faktiskt rikigt bra. Själva storyn kände man ju igen...men jag gillar att dom hade skapat en helt ny "värld" med nytt språk och allt.. En bra film, se den!!

Usch jag är katastrofalt dålig på att uppdatera min blogg...Är nog lite oinspirerad för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0