snö

Någon mer än jag som har tröttnat på snön? Inte nog med att det redan ligger en massa snö på marken så ska det komma ner ännu mer nu under de närmaste dagarna!! Men jag kan hålla med om att det är fantastiskt fint med en solig vinterdag med en massa snö på marken... Men nu känner jag mig redo för våren!

Ja då går man på ännu en 3 dagars-ledighet. Sweet =) Så himla skönt. Ska verkligen se till att njuta så jag är pepp för jobb på tisdag igen!

Helgen bjuder på schlagerkväll med systeryster, vart är ännu inte bestämt! Men det ska bli mysigt. Eventuellt så kommer mamma och pappa hit på söndag en sväng och hälsar på och visar upp den nya bilen. Men frågan är om det är så smart av dom att åka så långt med den nya bilen i snöovädret i helgen. Aja vi får se! Annars får jag träffa dom en annan helg istället. Saknar dom i allafall jättemycket!

Nu börjar jag bli otålig. Vill träffa mitt nya lilla syskonbarn Ella nu!!! Är så nyfiken på henne, vill se henne live. Vi får se när det blir. Får komma på något bra tillfälle att åka till Stockholm eller Leksand!

Nej nu blir det sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0