Sen sist...

Jag fick inte Blogg.se att fungera igår. Hade lite grejer att skriva om, men det gick inte att logga in. Så jag får göra ett försök nu istället.

Har haft tre väldigt välbehövliga lediga dagar! Har umgåtts en del med min syster, vilket alltid är mysigt. Sov kvar hos dom härom natten också. Orkade inte cykla hem så jag sov kvar och fick mysa med lilla Otto hela förmiddagen igår. Han är så söt. Han är alltid gullig och snäll, men han är extra mysig när han är nyvaken =)

Sen igår promenerade vi runt på stan och jag handlade lite saker. Ett par byxor, en tröja och en ny klocka! Lite smått och gott.

Annars har det blivit väldigt mycket OS. Riktigt roligt med Kalla's OS-guld!!!! Så skönt att vi har fått vår första medalj. Och ikväll blir det OS på tv, igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0