Inspiration tack!

Usch, jag är så oinspirerad just nu. Vill komma på något roligt och fyndigt att skriva men kommer inte på något...

Igår efter jobbet åkte jag hem till Elina och färgade håret. Det var såå behövligt!! Nu känns håret fräscht igen. Har funderat lite fram och tillbaka om jag ska spara ut mitt hår nu...Har haft samma frisyr i 2,5 år och börjar tröttna på den! Ska göra ett försök i allafall =) Det gäller ju att ha tålamod när man låter håret växa ut...

Igårkväll var vi på bio och såg "Snabba Cash". Vet inte om det beror på att vi redan var på ett rätt jobbigt humör innan bion, men man blev rätt ångestfylld av den filmen. Visst, den var bra men det är lite jobbigt med filmer där allt går åt skogen hela tiden! Jaja huvudpersonen var i allafall riktigt snygg =)

Förresten, vad har hänt med alla era fina kommentarer??? Saknar dom! (kan det vara så att jag skriver om alldeles för tråkiga saker? Feedback tack!)


Kommentarer
Postat av: Mariah

Ja, du vet ju vad jag vill se... Bilder från din lägenhet!!!!!! :) :) Puss

2010-02-27 @ 16:39:57
Postat av: helene

superfin blogg! jag har lagt in nya bilder på min och skulle uppskatta om du ville hjälpa mig och bestämma vilken som blev böst :) ha en fortsatt trevlig dag! kram

2010-02-27 @ 17:24:41
URL: http://maljadeed.blogg.se/
Postat av: Sara

Mariah: Dom bilderna dröjer nog ett bra tag till...Är nog bäst att du pallrar dig hit istället och kollar på den live =)

2010-02-27 @ 21:56:43
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: Mariah

Jaaaa, det gör jag gärna! Bara ge mig ett datum! :D

2010-02-28 @ 14:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0