Envis

Vi håller på och bygger om en massa på jobbet nu för tillfället. Vi bygger om hela avdelningen Vardagsrum och jag har fått turen att få vara med under hela projektet. Vilket jag tycker är riktigt roligt. Känner mig i och för sig rätt sliten efter snart två veckor med byggande, bärande och monterande. Men det blir i allafall finfint!

Jag skulle egentligen vara ledig imorgon (en ledighet jag verkligen längtat efter) MEN jag kan nog inte riktigt släppa ifrån mig projektet en dag nu mot slutet, så det blir jobb torsdag, fredag, lördag. Sen blir jag ledig söndag, måndag och tisdag. Känns som en bra deal =)  Säger tack till min chef...fick tjata mig till den dealen! "Sara, du får inte jobba för mycket..." , Den hör jag alldeles för ofta!

Har seriöst inte nå roligt att berätta...lägger nog ner för kvällen nu och gör en försök imorgon istället.

För JA Martina jag ska skärpa mig med uppdateringen av bloggen!

Kommentarer
Postat av: Martina

tjohoooo! vad glad jag blir när du skriver några rader, det behövs inte så mkt! hoppas du har en fin kväll?! puss söta sara!

2010-02-11 @ 19:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0