Spion

Idag har jag varit civilt klädd på jobbet. Har gjort kundflödesmätningar. För er som inte vet vad det är så ska jag förklara...Man har en ritning av sin butik i handen, man följer efter en kund i taget och ritar samtidigt in exakt hur kunden rör sig i butiken, vart den stannar osv. För att ta reda på vilka ytor som är mer besökte än andra. Man får fram riktigt bra material men man känner sig lite olustig. Man märker att kunderna känner sig lite bevakade (därav är man civilt klädd). Aja hur som helst så jag har spenderat hela min jobbdag idag med att göra detta. Kul med lite omväxling!

Jag sitter nu här i soffan och filar på mina listor. Att göra-listor för veckan och framförallt den viktiga packningslistan för julen. Listor är verkligen min grej, då har man full koll!

Imorgon ska vi ha lite julsamling på jobbet. Få lite tomtegröt och få sin lilla julklapp. Undra vad det blir i år! Spännande =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0